2009-11-19

Rozwiązanie konkursu

 

Maszyna losująca ruszyła tuż po 14.00. Lola, jako już doświadczona spec-machine, nie miała problemu ze zrozumieniem, że karteczki należy pozwijać i wrzucić do słoiczka, a potem wyjąć tak jak mamusia prosiła dwie.  Z tym, że dziecię moje tak się rozpędziło, że zaraz po Claudette, wyjęła Dosię, a po Dosi przypadkowo wypadła Beaann... no i co miałam zrobić? Beaanny się pozbyć? Sumienie by mnie gryzło, że upchnęłam ją z powrotem do słoja.

A więc:
Claudette otrzymuje, jako że wylosowana pierwsza, najnowszą "Karolinę XL Zakochaną".
Dosia, jako że druga, to otrzymuje "Karolinę XL".
A
Beaanna, jako że wypadła znienacka, też musi coś dostać, zatem przeznaczam na ten cel książkę "Arsene Lupin, dżentelmen włamywacz" - pierwszy tom klasyki kryminału z Biblioteki Bluszcza (mam nadzieję, że lubisz kryminały :)

Jeszcze raz gratuluję. A tym, którym się nie udało, bardzo dziękuję za wpisy i udział w zabawie (zawsze mi przykro w takich momentach, że jeszcze Was tyle w słoju siedzi).
Dziewczyny napiszcie e-maile z adresami, to książki wyślę jutro.