2008-12-24

Wesołych Świąt

W Wigilię Bożego Narodzenia
Gwiazdka Pokoju drogę wskaże.
Zapomnijmy o uprzedzeniach
otwórzmy pudła słodkich marzeń.
Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
Jak Trzej Królowie z darami swemi,
staną cicho za Waszym progiem,
by spełnić to co dotąd snami.
Ciepłem otulmy naszych bliskich
I uśmiechnijmy się do siebie,
Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
Niech w domach będzie Wam jak w niebie.


Kochani, życzę Wam z głębi serca wszystkiego co najlepsze, Świąt ciepłem rodziny otulonych, uśmiechem wypełnionych, pełnych magii i upragnionego wypoczynku.

p.s. wybaczcie, że Was nie poodwiedzałam, że być może nie na wszystkie maile zdążę odpowiedzieć do Wigilii, ale zmęczenie odbiło się na moim zdrowiu i z anginą ropną zasiądę do stołu. Wczoraj byłam u lekarza, antybiotyk w prezencie dostałam i tak sobie chorować będę.

Wesołych Świąt jeszcze raz życzę wszystkim odwiedzającym mojego bloga.
Wrócę po Świętach.
Już nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia...