2010-01-06

Z dialogów rodzinnych odc.8 - rozmowy (nie) kontrolowane

Charli jako niespełna dziewięcioletni młodzieniec, nie zdołał jeszcze odnaleźć pasji, które pochłonęła by go całkowicie. Dziś stwierdził, że może będzie się uczył grać na skrzypcach... bo skrzypce  według niego są takie wrażliwe.
- Będę się uczył grać na skrzypcach, co Ty na to mamo? - pyta mnie sam niepewny, czy dobrze wybrał.
- Jeżeli tylko masz ochotę, spróbuj, w życiu trzeba próbować wielu przyjemności nim trafi się na tą odpowiednią.
- To ja się jeszcze zastanowię...  - odparł po chwili z miną myśliciela.
- A Ty na czym będziesz się uczyła grać? - pytam trzyletnią lada dzień Lolę, która przysłuchując się naszej rozmowie zaczęła wyimaginowanym smyczkiem prezentować nam grę na skrzypcach podskakując przy tym rozkosznie.
- mmmmm... Ja będę się uczyć grać na mikrofonie - odparła składając usta w dziubek gotowy do śpiewu, po czym odśpiewała piosenkę Barniego... kocham cię, a ty mnie, zobacz jak przyjemnie mija dzień, gdy przytulę cię i buziaka tobie dam... powiedz mi kocham cię.

Nigdy nie przestaną mnie zadziwiać ...
  
( Charlie Vader i wspólniczka Lola Szturmowiec :)